Thursday, February 4, 2010

bila mata....

It has been 4 days without my favorite drink. I miss my Nescafe so much. But I've stopped drinking it due to doctor's advice. But I think with or without Nescafe, I still have migraine attack. So today, I am feeling so sleepy. I am not sure why. I was a bit hesitate to make a cup of Nescafe but thinking of the aroma and the temptation, I can't resist it. A cup of Nescafe it is! Syiok giler.
Tapi kan, cuaca kat luar ni mendung je. Ada Nescafe pun mata I tetap ngantuk. I tak boleh fokus. Memang berat betul mata ni nak buka. Tolonglah! Kerja sangat banyak ni. Bila waktu2 macam ni, I teringat kat.....

Best kan?

Perasaan I sekarang lebih kurang macam ni....

Boleh tak datang office macam ni?





3 comments:

xetxet said...

kalau doktor cakap jangan tu kita nak jugak buat kan?

Aida Narina said...

nescafe tak bagus for gastrik ey? i dunno that, but that is useful sebab i pun ada gastrik. nasib baik i prefer tea rather than coffee or nescafe as it will make me dizzy. kalau makan gula2 kopiko okay tak? hihiii ;p

naimanuar said...

xetxet--biasalah...
Aida--yup. but kalo u nak amik gak mix it with creamer. kalo tak nnt perut mula sebu. masa mula2 dulu i tak tau. no wonder evertime i amik nescafe n coffee perut mula buat hal, then my friend suggest mix with creamer or milk. baru ok! i cant drink tea! minum je kepala ku sakit.ha3