Emosi terganggu? ha!
Dont give reasons
Even all this while
Memang sentiasa emosi terganggu
Aku malas nak layan
Kos minyak aku kena travel jauh2...
Ko nak tanggung ke?
Duhh sangat.
Minta itu ini
Tapi...
Hish..
Sungguh BENGANG!
KAMU!
As I mentioned..
Don't give excuses
U!
I penat!
Dengan segalanya
Aku bukan boneka
Apa lagi?
You want your life back,
I am returning it to u!
Don't waste my f*cking time!
I tried to understand u!
But it seems...
NO!
I hate it so much!
U2..
EGO?
ha!
I dont have the patience anymore
Everyday is like living in
HELL!
YES!
Apple of the eyes
is always the perfect ones!
The black sheep,
is not appreciated!
I am suffocating!
p/s: tiada kena mengena dgn yang hidup ataupun yang mati!
Dont give reasons
Even all this while
Memang sentiasa emosi terganggu
Aku malas nak layan
Kos minyak aku kena travel jauh2...
Ko nak tanggung ke?
Duhh sangat.
Minta itu ini
Tapi...
Hish..
Sungguh BENGANG!
KAMU!
As I mentioned..
Don't give excuses
U!
I penat!
Dengan segalanya
Aku bukan boneka
Apa lagi?
You want your life back,
I am returning it to u!
Don't waste my f*cking time!
I tried to understand u!
But it seems...
NO!
I hate it so much!
U2..
EGO?
ha!
I dont have the patience anymore
Everyday is like living in
HELL!
YES!
Apple of the eyes
is always the perfect ones!
The black sheep,
is not appreciated!
I am suffocating!
p/s: tiada kena mengena dgn yang hidup ataupun yang mati!
6 comments:
sentap ke nok? mek nak apple..tiber lari topic..
sommerset bay kah?? ha3
ha2... tak de kena mengena dgn yg hidup or mati! tp ada org terasa.... luahan je... ha3
nok, marc jacobs lah!
kau tersentap sama... biasalar.. dunia!
mari sentap menyentap..ha3..matilamak..propah!
Si bodoh.. Si bodoh.. Haih~
anon--sapa bodoh?
Post a Comment