Friday, January 22, 2010

MINE!

Ni lah rasanya pertama kali beli harta. Do you believe me if I said I never own a camera? All this while, I used my mom's. Oh besides that, I never buy HP too. Either my parents bought it for me (usually a hand me down stuff) or my uncle in Singapore will give me one. I think pernah lah I beli HP murah2 tak pernah yang canggih2. Well actually this camera is on promotion. It is so CHEAP, and I like it so much because it has a software for 'photo beauty' sort of like a photoshop in the camera. The camera itself is user friendly, and you can edit the photo that you captured with the options that they have. Tak caya? Jap eh...

Before & after. Maaf at the bintik2, gejala facial!

Jadi, caya tak sekarang? Flawless kan? I tak pakai apa pun tau.
Selain itu, camera ni maca mini DSLR! Seriously, I sangat berpuas hati dengan 'pembaziran wang' ini. ha2..
NI function fireworks!


p/s: Man, aku rasa Letop pasti suka kamera ni. Dia kan suka delete gambar kalo dia tak cantik dalma gambar tuh. ha3






3 comments:

Arash Libra said...

ko suhlah letop beli..muahaha

bp harganya? megapixel?

afiq said...

mak besnyer kamere baru! jeles.... heheh :P

naimanuar said...

arash--12 megapixel 3 times zoom. harga... rm600, masa aku beli ade promotion only rm500, dpt 2gb memory card(500++ pix), stand, pouch n free towel.pakai lithium bat! yg murah pun ada rm399 tapi pakai battery double a, gemuk sikit lah.
afiq--investment. asyik pakai parents nye. teruja seh! sbb canggih mcm dslr. n the best part tak payah nk download n edit kat photoshop. u leh buat terus dari camera ni.