It was the most controversial event for Geng EMO. At last minute Rahman actually CANCELED the plan that night because one of our group member-Kin, merajuk. Well, Rahman kena marah dengan kawan dia sebab according to her friend, it was very difficult to get the tickets. Tersepit dalam situasi begini, he proceed with the plan. Nasi sudah menjadi bubur nak buat macam mana. Kin really took it hard! If you realized in Part 1 of this entry, my comment area became 'tempat luahan perasaan.' Terpaksalah aku menenangkan sahabat2 aku ni via Gmail.
Kin memang sangat tak puas hati. I think now Kin terbawa2 perasaan dia. Dulu masa aku tengah bengang dengan Rahman, dia sendiri nasihat kan aku supaya buat tak tau je. Nak buat pe fikir2 kan. Aku ikut nasihat Kin. Aku dah ok and confronted Rahman. He admitted he did a mistake. So ok dah..
Tapi aku tak faham, now Kin pula buat perangai. Macam mana Rahman buat, dia pun buat. I was very dissapointed. I called her yesterday and she did not pick up my call. Well, merajuk tahap gaban. Did she realize actually she is hurting other people with her attitude? There were so many issues that I sendiri tak faham macam mana boleh jadi begini. I know she will be reading my entry and I am hoping she will. Please think over what you did, and do not jump into conclusion. Jangan ikut perasaan yang marah bila buat judgment. Kita semua dah dewasa. If you do not like what Rahman did to us before, well, I pun tak suka apa you buat sekarang. Courtesy! How many times have I told you guys. Busy macam mana pun, kalo kawan call/sms, lambat macam mana pun REPLY.
I am not saying that I am a perfect person. But when I was being hurt by them especially my friends I still acted as if nothing happen. All this while, it's either I just keep quite or I confront them. But most of the time-being silence is better then confronting.
So friends, I do love all of you. We have been together through thick and thin, like anyone have ever seen. Others envy with our friendship, now they might be laughing at us because of this.
Renung-renungkan dan Selamat Beramal!
Kin memang sangat tak puas hati. I think now Kin terbawa2 perasaan dia. Dulu masa aku tengah bengang dengan Rahman, dia sendiri nasihat kan aku supaya buat tak tau je. Nak buat pe fikir2 kan. Aku ikut nasihat Kin. Aku dah ok and confronted Rahman. He admitted he did a mistake. So ok dah..
Tapi aku tak faham, now Kin pula buat perangai. Macam mana Rahman buat, dia pun buat. I was very dissapointed. I called her yesterday and she did not pick up my call. Well, merajuk tahap gaban. Did she realize actually she is hurting other people with her attitude? There were so many issues that I sendiri tak faham macam mana boleh jadi begini. I know she will be reading my entry and I am hoping she will. Please think over what you did, and do not jump into conclusion. Jangan ikut perasaan yang marah bila buat judgment. Kita semua dah dewasa. If you do not like what Rahman did to us before, well, I pun tak suka apa you buat sekarang. Courtesy! How many times have I told you guys. Busy macam mana pun, kalo kawan call/sms, lambat macam mana pun REPLY.
I am not saying that I am a perfect person. But when I was being hurt by them especially my friends I still acted as if nothing happen. All this while, it's either I just keep quite or I confront them. But most of the time-being silence is better then confronting.
So friends, I do love all of you. We have been together through thick and thin, like anyone have ever seen. Others envy with our friendship, now they might be laughing at us because of this.
Renung-renungkan dan Selamat Beramal!
6 comments:
ooo, kalo i wat perangai, x bleh plak...
nua-blh buat lah perangai...
Lar, naper korang semua nie... korang kan best friend each other for a long time ago... tak kan cuz hal kecik jer nak jadi big prob hingga leh jejas kawan.. nyway aku x tahu citer sebenar tp aku just ler ckp lupakan jer aper2 cuz busyuk2 pun member gak... k lar perot dah menendang tanda sokong pada pndgn aku.. heheehehe
shirin-jaga kandungan tu! hi2
ohhhh..... mummy naima and daddy nua biler baaby aku nak kuar nie!!!!hehehe... aku scan mulut dier terngaga jer asyik lapar jer... tp chomellll... sukey! sukey! hehehehe... nyway aku syg giler kat korang.... mummy+daddy jgn luper duit raya nanti ek...mwwuuuuuaaahhh
hahaha... mengikut firasat saya, anak ko tu kuar dlm masa terdekat nih! hahaha
Post a Comment