One of my GENG EMO-ARASH asked me the other day whether do I want to go to this event. He got 4 free tickets from his buddy who works at IB. Why must I attend this event, I asked. The key word was ANUAR ZAIN! hahaha Anuar Zain will be performing tonight. hihihi.. So I said to him, we are attending this just because of ANUAR ZAIN, not to appreciate the Sasterawan! hahaha.. Well it's true! But I think tonight will determine whether we will enjoy the event or the show form Anuar Zain!p/s: Tak tentu pasal aku kena samart casual hari ni. Friday is a casual day at my office. Nasib baik Zarina igtkan semalam about TODAY! Pagi tadi kelam kabut cari baju ape sesuai pakai for the event and selesa for work...
BTW, remembered my entry on Anuar Zain's concert next week? Well since tak dapat tiket murah for the show, getting the opportunity to see him LIVE tonight, merawat luka yang terpendam! eceh...
BTW, remembered my entry on Anuar Zain's concert next week? Well since tak dapat tiket murah for the show, getting the opportunity to see him LIVE tonight, merawat luka yang terpendam! eceh...
6 comments:
coi tau..
kin..sori k..i only have 4 tickets..
'merawat luka terpendam'?? wei tu lagu liza hanim..kihkih =)
tau sgt! mmg lagu Liza Hanim. Suka tgk dia nyanyi lagu tu.. lagu tu best! lirik nya very beautiful!
I'M NOT MAD ...
JUST "HURT" ... biarlah..
apakan daya kuasa aku nk marah bukan aku yang empunya tiket..
p/s1:have fun without me...
p/s2:luka nie saper yg nk rawat?
sorry but the truth is i'm hurt thats all..tq!
kin..
jgnlah mcm tu..susah aku dibuatnya..
tiket ada 4, if ajak kau..zafi camne lak? apa-apa kami mesti fikir kau berdua..
ntahlah kalo ko nak blame aku blamelah..aku hanya insan biasa...
mungkin aku bukan yg terbaik..tp aku dah buat yg terbaik pada semua..maafkan aku..
dahlah jgn sentap² lagi..sepatutnya kita sama² memperbaiki hubungan persahabatan kita yg dah lama ni...
aku tetap sayang korang semua...apa kata kita geng² emo je kuar..setuju??
i'm hurt too...langsung x dipelawa...sape laa aku ni kannn....
wah tmpt luahan perasan jadinya comment aku ni
Post a Comment