Wednesday, December 8, 2010

I am in HER blog!

My cousin told me my pic was posted in her blog. ha3. Bangga ok. She is my upline's upline. Dia memang idola lah. Untung masuk group dia. Group member kami semua muda2 and she achieved the highest rank in biz in lest than 2 years! She motivate us to be like her! Yes babeh! One day I pun nak naik pentas and buat baju dengan Jovian, shopping sakan dan yang penting sekali FINANCIAL FREEDOM!! Click here

Last Saturday I attended Hai O's 18th Anniversary at Stadium Tertutup Shah Alam. Ramai giler orang even biz partners dari Indonesia pun datang. The even was delayed because the menteri (ayah Daffi) lambat sampai! OK! Aku dah penat dok dalam dewan tu lama2. Mula2 plan nak stay for lucky draw, tapi malas lah. Enjoy the pics. 

2010-57 CDMs, nmpk tak CDM Hanis?
Performance from Faizal Tahir & Adibah Nor
CDM Hanis
CDM Hanis paling meletop hari tu!
Photo session with biz partners & CDM Hanis
One day, I'll be like her!
Hai O-My choice for LIFE
Insya allah next year Mai & Salha pun naik pentas

p/s: tak tahu siapa menang lucky draw utama.....


Share
Enhanced by Zemanta

4 comments:

Aida Narina said...

wahh! i didn't knw that u've joined Hai-o? :D considering that u are working full time and still manage to do other part time business, i memang respect lah u dear! :) even I'm still trying to catch up with everything. yelah, mana tahu lepas ni i join u pula :D hehe..

Arash Libra said...

tak dapat dtg..huhu ;(

hye Aida..jom join us :)

naimanuar said...

AN--kite join pun sbb tgk dia over the years. masa mula2 jumpa igt nk dengar je, last2 smp tak tido mlm kite dibuatnya! I join heret skali arash! ha3 jom lah beb. mari sama2 mengembangkan sayap!
AL--tak de next time ada lagi.

Fadzilah Faiz said...

ewah² datin. goodluck ye :)