Thursday, August 26, 2010

Work-a-holic

I love my job so much because now and then I get to travel to Singapore by plane and stay in any hotel that I like.
Tapi ni nak cerita sikit masa departure. My colleague suggest I nak FireFly(FF) sebab kena reach  Singapore by 11am. Kebetulan dekat je terminal FF kat SkyPark Subang. I pun ok jelah.. Tiket pun blh tahan. Tak murah! Tp bila I sampai, I macam pelik (lepas check in semua bagailah) napa tak nampak kapal terbang tu kat hanger. Tiber ada announcement. DELAYED! Sentap ok! I berada kat sana dari 8pagi tunggu flight pukul 9pagi, last2 delayed ke 12t.hari!!! Bosan giler duduk kat SkyPark Subang tu.
Enjoy the pictures!
View
Amara Hotel, Singapore
OTW to Office
Touch down je, Singapore tengah hujan. Sampai Singapore around 2pm, terus check in, freshen up, then waited for my contractor to fetch me at the hotel. Inspecting the work done, meeting with the designer. Everything was very rushing! After that I went to Suntec City to meet up with my Co.Sec. And everything was done within 3 hrs! Lepas tu I jalan2 kat Suntec. Sorry no pix!

to be continued...



Enhanced by Zemanta



2 comments:

Arash Libra said...

kesian ko nok! pasti ko rasa nak bakar je airport tu! muahaha..

naimanuar said...

AL--bukan bakar je. mau ku saman pun ada gak!