Thursday, September 24, 2009

Selingan

Semua orang update blog pasal raya. I will do that next week. Sebab I akan balik kampung lagi over the weekend. Ni adalah selingan....

TGI Friday's @ Sunway Pyramid
Appetizer: Clam Chowder (mine)
Appetizer: Mac & Chez (si dia)
Entree: Sizzling Chicken & Chesse (ours)
Dessert: Oreo Choc Mint (mine) & Snickers Treat (si dia)

Harga? ...very affordable.

It was a treat for si dia. Masa bulan puasa tak sempat nak belanja makan sedap2. So yesterday, we planned to meet up (our first meeting after raya). Thank God, the traffic was not that bad. Pergi jalan2 cari baju and kasut untuk convo. I ada voucher JJ, tp JJ dah tak de Sales! Nak pergi Parkson malas, so we decided to have our dinner. After dinner, 'bakar lemak' (jalan2), then balik. Was exhausted. Gambar makanan je I post, tapi mana minumannya?

Virgin Ultimate Strawberry Daiq.
(It was introduced by the waiter, he said it is cheaper to take this one and can be shared)






2 comments:

xetxet said...

orang beraya ko berdating ish ish ish.. hahaha

naimanuar said...

zetty--harus! sgt lindu!